Fogarasi Orsolya, rendezvényszervező, kézműves foglalkozás-vezető, környezeti nevelő 

 

"...munkáim során felismertem, a gyerekek kreatív oktatása-nevelése az a terület, amiben számomra minden más feladatnál több öröm, játékosság, ötletesség, érzékenység és kölcsönösség van! Foglalkozásvezetőként arra törekszem, hogy ezek a jellemzők mindig érezhetők, s minél inkább átélhetők legyenek a gyerekek számára egy-egy program során."

 

"Mindig is gyerekekkel szerettem volna foglalkozni, segíteni nem csak nekik, hanem a rászoruló embertársaimon is. 

Erősségem a szeretetteli odafordulás, a gyerek tisztelete

Elvem, hogy a kisded először próbálja önmaga felfedezni a világot, a lehetőségek minél szélesebb tárházát nyújtva. Először ő tapasztalja meg a körülötte lévő, számára még oly sok ismeretlen dolgot, kérdezzen, aztán segítsünk neki az ismereteit rendezni.

Minden tevékenységben a komplexitásra törekszem, zene, mozgás, beszélgetés, tevékenykedtetés. Fontos, hogy a kevésbé motiválható, visszahúzódó gyereknek is sikerélményt biztosítsunk. A jókedv, az öröm, a humor elengedhetetlen a munkámban."

 

Gergényiné Németh Erika, gyógypedagógus, drámapedagógus

 

"Véleményem szerint minden gyermekünkkel közösen töltött idő, közös tevékenység hasznos és jótékony hatással van a gyermek fejlődésére. "

Kerekesné György Zsófia, gyógypedagógus

 

"Hiszem, hogy pedagógusnak születni kell. Hiszem, hogy mindenkiben van valami különleges, mellyel boldoggá teheti saját életét, és a környezetét. Mindenki hasznos. Igyekszem oly módon foglalkozni a rám bízott gyermekekkel, fiatalokkal, hogy a bennük rejlő egyedi értékeket kibontakoztassák, önbizalmat nyerjenek. "

 

Kovács Márta, pedagógus, mediátor, tudásmultiplikátor


"Mindig a tudásátadást tekintettem életem fő céljának. Akkor is, amikor tanítottam (általános iskolás gyerekek, felnőttek), akkor is, amikor honlapokat szerkesztettem, publikáltam, amely mások számára hasznos lehet és akkor is, amikor a közösségi oldalakon általam hasznosnak tartott értékeket, gondolatokat osztok meg, vagy nézeteket ütköztetek."

 

"Közös játék közben a mozgás és játék örömével együtt a gyerekeknek egy csokor értéket nyújtunk át és ők maguk is részeivé válnak az értékközvetítésnek. Egy foglalkozás közben szükségszerűen megnyilvánulunk a többiek előtt. Cél, hogy kialakuljon egyfajta bizalom, öszetartozás érzése a résztvevők között. Ez könnyen megvalósul, amikor az egymáshoz való alkalmazkodás “szinte észrevétlenül megy végbe” és azt vesszük észre, hogy közös igyekezetünkkel létrehozunk valamit."

 

Molnárné László Andrea, angol szakos tanár, tehetséggondozó szakember

"Hiszem, hogy a tehetséggondozás nem merülhet ki a gyerekek fejlesztésében."

Németh Csilla, vizuális szakember

 

"Szeretném, ha bíznál magadban mindig ötleteket adó agyadban! Ha hinnél abban, hogy a személyesen készített apróság többet jelent a másiknak, mint a drága pénzen vett bolti tömegcikk.Szeretném, ha sikerélményhez jutnál, hogy örömmel alkoss és tedd szebbé környezetedet!"

 

Rónai Katalin, kézművestanár, textijáték, báb-,baba-, figurakészítő

"Minden gyermekben vannak képességek, a képességeket fejleszteni csodás lehetőség, főleg akkor, ha ez minkét félnek ez örömforrás. Diáknak, tanárnak egyaránt."

Sárközi Márika, népi ének/népzeneelmélet szakos hallgató, LFZE

"Ahogy a népmesében is, úgy az emberi lélekben is ott rejtezik az Égig érő paszuly, melyet gondoznunk kell magunkban és egymásban.

Az egyik legcsodálatosabb adomány az éneklés, hogy a paszuly növekedhessék bennünk, összekössön az Éggel, a földdel és az emberi szívekkel.

Reményem szerint az együtt töltött idő folyamán a mese valósággá válik, s énekünk valóban az egekig hatol majd."
 

 

Szabó Ágnesnépi ének tanár, népdalénekes, anya

 

"Mi történik, ha énekelünk? Szórakozunk, kidalolunk, kifordulunk, befordulunk – dolgozik a lélek – még ha nem is direkt módon. De még úgy is: szerelmes szövegeink száma szinte végtelen. Anyanyelven – vagyis érthető, befogadható, hallható módon. Hangulatok, indulatok, derű és ború széles skálája a dallamokban, témák és játékok kicsiknek és nagyoknak is – és mindez úgy, hogy magam teszem. Magam tudom. Magamnak és - ha akarom, másoknak, másokkal is."

 

dr. Szász Erzsébet, PhD, történelem szakos tanár
 

"Hiszem, hogy az alkotás nemcsak magának a készítőnek, hanem az őt meghallgatóknak, a munkáit olvasóknak is örömet szerez. Összehozza a családokat, közösségeket, új kapcsolatokat épít ki, mélyít el."

Tóth Zsuzsanna, óvónő, gyógypedagógus , fejlesztőpedagógus 

 

"Ebben a felgyorsult, mobilizálódott világunkban mind nagyobb elvárásnak kell megfelelni. Az évek során megszerzett tudásomat, tapasztalatomat szeretném” átadni” – segítséget nyújtani azoknak a szülőknek, akikben kérdés, kétely merül fel gyermekükkel kapcsolatban."

  • w-facebook
  • Twitter Clean

© 2014. Fejlesztemagyerekem.hu